Voordelig Google Adwords Uitbesteden met de SEA Specialist uit Amsterdam

“Bij uw eerste bestelling onvangt u €50,- advertentietegoed!”

Simple SEO is Google Adwords Specialist en een betrouwbaar bureau om uw Google Adwords Campagne effectief en voordelig aan uit te besteden. Wij zetten gratis een Adword campagne voor u op (ongeveer 4 uur gratis), u betaald alleen voor het maandelijkse onderhouden en het optimaliseren van het account. Als we de Adword Campagne eenmaal goed hebben geoptimaliseerd en de kosten per klik voldoende door ons naar beneden zijn gehaald kunt u ervoor kiezen om de campagne verder te laten lopen zonder onze hulp. U zit niet vast aan een contract en kunt per maand opzeggen vanaf de 3e maand.

SEA Optimalisatie

Google Adwords Optimalisatie doen wij met verschillende tests en analyses. Het aanmaken, analyseren en optimaliseren van een Adword Campagne voor een bedrijvensite duurt ongeveer 3 maanden. Binnen die tijd hebben we de meeste advertenties en keywords getest en zijn de resultaten en cost per click redelijk stabiel. Het optimaliseren van een Adwords campagne voor een grote eCommerce site is een continue proces aangezien hierbij ook het assortiment vaak veranderd. Goede optimalisatie verkrijgen we door alle stappen te herhalen en de kwaliteit score te verhogen met A/B testing en dus verschillende landingspagina’s te testen.

Kosten Google Adwords Campagne Opzetten vanaf €397,- per maand:

Wij kunnen al een Google Adwords campagne voor uw bedrijf opzetten vanaf €397,- per maand. En bij uw eerste bestelling ontvangt u €50,- advertentie tegoed waarmee u meteen een mooie start kunt maken. Wij rekenen daarnaast geen setup kosten en een minimale looptijd van slechts 3 maanden. Wij gaan ervan uit dat wanneer onze diensten rendabel zijn voor u tevreden zult zijn en daarna met ons wilt doorgaan. Tezamen met een service gerichte aanpak en aantrekkelijke prijzen proberen wij ons zo te onderscheiden van de concurrenten. Om de exacte details en mogelijkheden te bespreken neemt u direct contact met ons op.

  • choose your plan

  • Aantal campagnes
  • Aantal advertentiegroepen
  • Aantal tekstadvertenties
  • Aantal zoekwoorden
  • Optimalisatie
  • Rapportage + telefonische uitleg
  • Koppeling aan Google Analytics
  • Keuze uit verschillende advertentie-extenties
  • Basis

  • 397,-

    per maand

  • 3
  • 6
  • 18
  • 120
  • 4 uur p/mnd
  • 2 uur p/mnd
  • yes
  • no
  • Pro

  • 697,-

    per maand

  • 6
  • 12
  • 48
  • 240
  • 8 uur p/mnd
  • 4 uur p/mnd
  • yes
  • yes
  • Premium

  • 997,-

    per maand

  • 10
  • 25
  • 100
  • 500
  • 16 uur p/mnd
  • 4 uur p/mnd
  • yes
  • yes

Onze Strategie:

Zoekwoordenonderzoek voor Adwords 1) Uitgebreid zoekwoordenonderzoek – Welke zoekwoorden moeten we gebruiken in de teksten en opgeven om de advertentie weer te geven wanneer iemand hierop zoekt? Door middel van uitgebreid zoekwordenonderzoek achterhalen we met welke zoekwoorden we gericht bezoekers kunnen binnenhalen waarmee we de hoogste kans op conversie hebben. Deze zoekwoorden gaan we combineren met andere zoekwoorden zodat we een enorme lijst met long tail goed converterende zoekwoorden genereren. Deze zoekwoorden hebben weinig concurrentie en een minimale cost per click zodat de Adwords campagne rendabel wordt.
Concurrenten Onderzoek 2) Concurrenten onderzoek – Welke teksten en zoekwoorden gebruiken de concurrenten in hun advertenties en op hun landingspagina’s en hoe kunnen wij ons onderscheiden en beter positioneren?
Geografie Adwords 3) Schrijven van verschillende aantrekkelijke advertentie teksten (in de verschillende gerichte Ad Groups) die aanzetten tot actie, kliks en conversie. Na het opzetten van de advertenties in Adwords zullen we gaan bepalen voor welke doelgroep en looptijd we de advertenties willen laten weergeven. We zullen dan de geografie, demografie, periode advertentie weergave, budget, relevante partner sites, cost per click (cpc) en betaalmethode instellen. Daarbij heeft u ook een keuze uit verschillende soorten advertentie-extenties, deze kunnen we instellen waardoor de CTR toeneemt.
Landingspagina Optimalisatie 4) Optimaliseren landingspagina, opzetten call to action en installeren conversie tracking code op uw site.
Adwords Analyse 5) Analyseren van de resultaten van de verschillende Ad Groups en advertentie teksten, aanpassen, verwijderen en/of toevoegen Ad Groups en advertentie teksten, aanpassen cost per click, zoekwoorden en teksten op de landingspagina aan de hand van de prestaties van de gekozen zoekwoorden volgens de statistieken en de kosten per conversie.

Voordelen en nadelen van Google Adwords:

Met Adword is het mogelijk om snel een advertentie op te te zetten en binnen een uur bovenaan in de betaalde zoekresultaten te verschijnen. Dit is iets wat bij natuurlijke zoekmachine optimalisatie niet mogelijk is aangezien het hierbij meestal een stuk langer duurt om bovenaan in de zoekresultaten te verschijnen wat ook afhankelijk is van het aantal concurrerende sites. Een nadeel van SEA en zoekmachine adverteren is dat u blijft betalen per klik terwijl dit bij natuurlijke SEO niet het geval is want daarbij zijn de kliks gratis wanneer u eenmaal een top positie heeft veroverd en met een goede fundering kunnen de SEO resultaten lang doorwerken. Wij kunnen u adviseren over de juiste balans in investeren in SEO en SEA waarbij u maximaal rendement zult behalen. De advertenties in Google krijgen ongeveer 30% van alle kliks. De overige 70% van de kliks gaan naar de organische zoekresultaten.  Het combineren van SEO en SEA kan goed werken. Zo kunt u met SEA (Adwords) toch hoog ranken voor de zoekwoorden waarmee u niet goed scoort in de natuurlijke zoekresultaten. SEO en SEA zullen dan op elkaar moeten worden afgestemd om een optimaal rendement te verkrijgen. Wilt u meer weten? Voor advies of informatie over een Google Adwords campagne opzetten neemt u contact met ons op. Onze SEA Specialist zal u binnen 24 uur te woord staan.